5. 6. 2018

5. června 2018 v 17:31 | Bibi |  Jídelníčky
Sn.: -
Sv.: -
Ob.: čevabčiči s bramborem (+cibule, hořčice) cca 350 kcal
Sv.: -
Več.: čínská polévka cca 300 kcal

+: malá sklenička dětského šampaňského

Pohyb: Blogilates - Abs, Butt and Thighs (30 min) cca - 110 kcal

Celkem:540 kcal

Jídelníček to není úplně ukázkový, ale jsem celkem spokojená. Akorát tedy chybí snídaně a nějaká ta zelenina/ ovoce... Ale stále to beru jako úspěch, protože jsem se nepřejedla a nezvracela. Což je super. ♥ :-)

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Loretta Loretta | E-mail | Web | 5. června 2018 v 17:42 | Reagovat

Jak se Ti cvičilo? :)
Gratuluji k nezvracení a nepřejezení, ale  já bych bez snídaně fungovat nemohla :-o

2 Loretta Loretta | E-mail | Web | 5. června 2018 v 17:55 | Reagovat

Tak to jsem ráda, že se Ti to líbilo ;) Na zítřek plánuji něco akčnějšího :D

3 Clementine Clementine | Web | 5. června 2018 v 19:15 | Reagovat

Ahoj, narazila jsem na tvůj blog, držím ti palce v boji s přejídáním a zvracením.
Je jasné, že ne vždy člověk tu snídani stíhá, taky jsem dnes měla spíš až oběd, ale ona fakt pomáhá, já když si dám pořádnou snídani, tak nemám celý den sklon něco uždibovat a pak se večer přejíst. :-) A zeleniny a ovoce není nikdy dost.
Za mne je tedy ten příjem hrozně malý, ale když příště bude ta snídaně a třeba nějaká ta zeleninová/ovocná svačina, tak to bude super.
Ale chápu, že jestli se potýkáš s tím, že se vnímáš negativně, tak to uzdravení a přechod na zdravý režim je těžké a chce to čas. Zkus kromě té figury pracovat i na tom, aby ses začala mít ráda, s tvou výškou a váhou určitě jsi kočka už teď, a můžeš být hrdá už na to, že se svými problémy bojuješ a nevzdáváš to! :)

4 Sugar Sugar | Web | 5. června 2018 v 21:55 | Reagovat

Pokud máš problém se zp/mia, je tohle ukázkový jídelák!! Protože ses udržela a to se počítá. 😍

5 Sugar Sugar | Web | 6. června 2018 v 8:21 | Reagovat

Děkuju za moc milý komentář. Ráda spřátelím.. 😘

6 Clementine Clementine | Web | 6. června 2018 v 10:23 | Reagovat

Díky za komentář, jsi moc milá. Určitě ráda spřátelím! :)
A věřím, že ti to půjde. Já to sice nikdy neřešila, nepřišlo mi to divné, ale klidně jsem nesnídala, přes den jedla minimálně, a pak v 5 přišla domů a jedla nonstop až do večera cokoliv, fungovalo to tak několik let, plus pohyb nula, že, ale jakmile jsem se na to začala soustředit, tak jsem si na ta malá jídla zvykla hrozně rychle, přijde mi. :) Je to stokrát lepší, než kručení v břiše a pak naopak těžký žaludek, co ti budu povídat.

7 Jajinka Jajinka | Web | 6. června 2018 v 12:48 | Reagovat

Já bych na tvém místě jedla častěji, ale zdravější jídlo :) Nicméně je moc dobře, že jsi nezvracela, takže jak sama píšeš - i toto je úspěch :)

8 Hanka Hanka | Web | 6. června 2018 v 15:41 | Reagovat

Super že se držíš, drž se dál :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama